Alla dessa artistnamn ...

Det finns så många artister i världen med så många olika artistnamn. Eftersom jag har inget annat för mig lägger jag upp lite allmän text om den riktiga människan som gömmer sig bakom namnet.

Pink (P!nk) - Alecia Moore

50 Cent - Curtis Jackson

Eminem - Marshall Mathers

Lady Gaga - Stefani Germanotta

T-pain - Faheem Najm

Rihanna - Robyn Fenty

Marilyn Monroe - Norma Jeane

Timbaland - Timothy Mosley



Dogs or candy?

Frågan behöver svar. Jag vet ej hur bilderna ligger till - om dom är tokredigerade eller om dess ägare är tokiga?

Men något skumt är det...

Schimpansen förstörde henne!

Charla Nash, 56, attackerades av sin väninnas tama schimpans. Efteråt beskrev räddningspersonal att det såg ut som att Charla passerat en köttkvarn. Mot alla odds överlevde hon – och nu berättar hon själv sin historia.
– Jag är samma person jag alltid varit. Jag ser bara annorlunda ut, säger Nash.


 

Läs artikeln här!


Det har gått nio månader sedan attacken men Charla Nash är långt i från återställd. När hon nyligen, för första gången, visade sitt vanställda ansikte för världen valde hon att göra det i Oprah Winfrey show. De sköt sjävklart Schimpansen efter detta hänt... Stackars människa!


En barnmobil

Nu är den snart här, mobiltelefonen för fyraåringar. Den färggranna Firefly har bara fem knappar, varav en går direkt till pappa och den andra direkt till mamma. Mobiltelefonen, som ser ut som en leksak, har hittills sålts med gott resultat på Irland, och snart når den även England.

Kanske, kanske inte

Läs artikeln här!

 

Min åsikt: Apparaten är onödig och dum. En FYRAÅRING ska inte använda någon sådan här apparat i den åldern!
Håll koll på barnen extra istället för att ge dem en rosa blommig telefon!!


Tävling hos Dennis


Klicka här för att tävla!
Tävling avslutas 10 December!

Jag är med och tävlar om att vinna det hela 5 biobiljetter och ett rikspresentkort värt 500 kr! Bara så insane va? Tveka inte, du har inget att förlora! Förstår du det? INGET!


RSS 2.0