Vinn sminkpaket!

SKYNDA DIG OCH TÄVLA DU MED!!!!

 

Jag är med och tävlar om att vinna ett underbart paket med foundation från HH Mineral Cosmetics och är i sååååååååååååååååååånt behov av det just nu. Tävlingen avslutas bara om några timmar så jag får skynda mig.

 


Vinn en rosa-band klänning!


Just nu pågår en tävling hos Majblomma där du kan vinna en svart klänning med rosa band i satin.

Allt du behöver göra är att titta igenom hennes auktioner på tradera och berätta vilket plagg du tycker är snyggast och varför.

Tävlingen avslutas den 30 oktober och vinnaren utses och publiceras den 31 oktober. Missa inte detta, in och tävla nu!

När det kommer till klänningen - vad jag vill ha så skulle jag gärna vilja vinna klänningen på bilden om det nu går, hittar den tyvärr inte i hennes auktioner. Men det spelar faktiskt inget roll. Bara att få en sådan klänning är galet!

Vinn sminkset!

TÄVLA DU MED GENOM ATT KLICKA HÄR!

 

Tävligen avslutas 1 November.

 

Jag är med och tävlar om att vinna ett sminkset hos bloggen Design & Makeup! Hittade tävlingen väldigt nyss och utan att blinka så bestämde jag mig för att vara med och tävla.

 


Owl city - Fireflies

Efter att jag hörde denna låt från Kissies blogg så har den helt enkelt fastnat. Gått och mimat på den hela dagen.


0:22 börjar låten men om du håller musen på hjärtat så stannar texten automatiskt om det nu skulle vara så att du ville se texten eller kanske karoke time? ^^

Owl City Fireflies Lyrics


Vinn hörlurar!

TÄVLA DU MED GENOM ATT KLICKA HÄR!


Tävlingen avslutas 11 November.


Jag är med och tävlar på (som vanligt) hos Millah - nu är det en tävling där man kan vinna ett headset värt 498 kronor från On Ear. OM - OM - OM jag vinner så skulle jag gärna vilja vinna headsetet med färgen lime! =)


Vinn en goodiebag!

TÄVLA DU OCKSÅ GENOM ATT KLICKA HÄR!

Tävlingen avslutas 29 Oktober!

Jag är med och tävlar om att vinna en goodiebag hos modellen Catharina! :)
Det enda som behövs är att skriva dina kontaktuppgifter också en motivation varför just du skulle vinna. Det går självfallet också att länka men det är inget måste. Underbar tävling!



Vinn valfritt smycke!

TÄVLA DU MED GENOM ATT KLICKA HÄR!

 

Tävlingen avslutas 26 Oktober!


För bara några sekunder sen hittade jag en tävling på ballongparaden där man kan vinna valfritt smycke från SweetAdeline! Och inte kan man göra något annat än att vara med!


Vinn hårvårdsprodukter!

TÄVLA DU MED GENOM ATT KLICKA HÄR!


Jag är med och tävlar om att vinna två hårvårdsprodukter från Goldwell.
Tävlingen finns hos Millah! Det är 10 stycken som vinner!!!

TÄVLINGEN AVSLUTAS 16 NOVEMBER!


Vinn valfritt från Karin Herzog!

TÄVLA DU OCKSÅ GENOM ATT KLICKA HÄR!


Jag tävlar om att vinna en valfri produkt från Karin Herzog.
Snacka om super bra tävling!!!



Vinn ett presentkort!

TÄVLA DU OCKSÅ GENOM ATT KLICKA HÄR!

Jag med och tävlar om att vinna ett presentkort på euroflorist värt 500 kronor!!
Tävlingen avslutas 5 November. Så det blir att skynda sig!


Vinn ett valfritt smycke!


Valfritt smycke!


Jag är med och tävlar om att vinna valfritt smycke från Sweet adelineApieceofsisters bloggen! Bilden ovanför - halsbandet fall jag för. Söt som godis. Har inte heller så mycket halsband.

Tävla du med genom att klicka här! 2 vinner!


Snaggat eller långt hår?

Hår så komplicerat och så förvirrat. Ena sekunden så faller man för långt och kastanjebrunt hår.  Och den andra så blir man förälskad i kort blont hår. Jag har också funderat på att raka av mig allt hår. Inte dock jätte seriöst, men funderat på hur resultatet hade blivit. Skulle ärligt talat inte våga göra det, men tänka går alltid. Fantasi är verkligen underbart! Det finns vissa som ser galet bra ut i jätte kort men andra rena rama motsatsen.

Långt hår skulle också vara jätte kul, kunna ha olika frisyer, uppsatt, utsläppt, toffsar hit och dit, flätor, locka, platta ... Blir galen bara att titta på mig hår. Det är oranget med blandat brunt, jag gillar inte färgen. Blekte sönder det i solen i skåne. Ska dock färga snart till mörkare brun, ivrig!


RSS 2.0