Karibien - Here I come

GAH karibien imorgon - jag är ööööööööverlycklig!!!!!

Ska jag verkligen dit? Kan inte fatta det, trögt att få in i hjärnan. Har inte varit utomlands sedan 04. Då var jag i Gran canaria - Nu något helt annat. Men blir nog som vanligt, bada (dyka?) och sola och såklart njuta över resan.


Bloglovin

Följ min blogg med bloglovin

Dagen kort och gott

Dagen har gått fort, tyvärr. Hade alltså tänkt denna dag väldigt lång och trott att någon kul skulle ha hänt men icke sa nicke! Blev att göra lite matte och en andra ointressanta saker. Kanske det roligaste är att jag har använt bloglovin väldigt mycket just denna dag. Har väl inte förstått hur bra denna funktion är!

Ska absolut börja använda det regelbundet varje dag så länge jag nu sitter vid datorn. Jag kan ärligt talat inte låta bli att läsa bloggar, det är helt enkelt lik en drog till mig. Bloglovin äger!!!

Its got to hurt!

Men godkväll kära blogg!

Det är galet hur många bloggar det finns i hela världen, synd bara att massa bra bloggar inte är så synliga.
Såg iallfall nyss idol. Herregud vad jag älskar Toves röst, den är väldigt speciell. Väldigt kul också att det är Cirkus möller på reklamen efter idol halv tio. Det programmet är så lyckat.

Haha, kanske att ta fram nopparen?


I always tell the truth, even when I lie

Gosh vad jag är är inne i den repliken. Och inte undra över, det är Katrin Zytomierska som har den över sin blogg. Hennes header är inget att undra över. Kul att man ser vem hon är på bilden, ser då jävligt vass ut. Kanske det skulle behövas nååågra fler fuck?

Världens alla mascaror

Vissa, kanske inte har tänkt på hur sjukt fett många mascaror det finns
i hela världen? Knappt orkar undra... Iallfall! Använd bara musen och virra ner istället för att bara se en massa bokstäver. Poetiskt? NO!










Det finns verkligen massor med olika mascaror, vattenfasta, längre fransar,
inga klumpar. Alla möjliga meningar för alla dessa mascaror. Lite kul att titta
på utseendet på alla. Vissa har intressanta former och färger. Vissa ser bara allmänt tråkiga ut.


As häftigt

Kikar runt på tradera och en massa massa auktioner med maskar finns där. Äkta batman masken som Val kilmer bärde i batman forever. Galet va? Budat på 1250!
En annan är en mask med självaste freddy kruger. Här kommer ett collage med några masker både från tradera och andra sidor.


Freddy kruger
Batman

Yoda
Joker
Skallen
Darth Maul


Say what what

 

HEJ HEJ HEJ VÄRLDENS FULASTE BLOGG ELLER HUR?

Militär imorgon - det kommer bli jätte kul! Ska träffa massa massa bra människor. Typ lite taggad eller vad? Militärtält och allt. Hahahahahahaha hur kommer detta gå? Blir också utklädnad. Streck och gröna cloths.


Hår kan vara mäktigt

Du kan äga Elvis hår
Du kan äga Elvis hår

Jag skrattar faktiskt, ta ditt livs chans och köp håret som satt på självaste Elvis Presley! Säkert att ett riktigt fan av honom köper dessa hårludd, och priset vågar jag knappt veta vad det blir.


Vinn ett rött läppstift!

TÄVLA DU OCKSÅ GENOM ATT KLICKA HÄR!

Tävligen avslutas 6 November.


Jag är med och tävlar hos Delinda där man nu kan vinna ett rött snyggt läppstift!
Tävla du med va? Du har inget att förlora!

 


RSS 2.0