Tipsar om hårinpackning

Det vart trots allt väldigt bra och håret är mjukt och topparna
känns jätte bra. :)
Men efter mamma klippte håret så känner jag verkligen att
det har blivit kortare, men jag vill att mitt hår ska må bra.



Detta är en hårinpackning som hjälper mot skadat och slitet
hår som passar mig utmärkt! ;)
Och för att det ska bli bäst resultat så tycker jag att man ska ha
i hårinpackningen i 1-5 timmar. Jag kan ha hårinpackningar från
2-6 timmar, men då är jag vanligtvis hemma och gör inget speciellt.

Denna produkt går vanligtvis på 50 kronor (Ica, Supermarket osv)

Och ett litet tips : Om du vill att dit hår ska må bra och framförallt
växa fort så ska du toppa det ganska ofta och en hårinpackning varje
vecka!
Också såklart så ska du tänka på vad hårinpackningen hjälper
för. Skadat/Slitet, färgat, kort hår, långt hår, torrt och sådant.
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0